Ontvang inzichten voor je bedrijfs- en contentstrategie

door:

in- en extern nieuws dat wij voor jou verzamelen.

bou-website-beelden5

Wat communiceer ik in deze tijden van Corona?

De coronacrisis stelt organisaties voor enorme uitdagingen. Wat communiceer je met je stakeholders? En wat zeg je als jullie organisatie met besmettingen is geconfronteerd? Het IVRM heeft alle Veelgestelde Vragen op een rijtje gezet. Lees ze hier en ontdek wat je kunt doen in tijden van crisiscommunicatie. Communicatie in coronatijd: FAQ

Lees verder

Voorkom reputatieschade na grensoverschrijdend gedrag

Is er in jouw organisatie sprake van grensoverschrijdend gedrag? Bedenk dan dat het de reputatie van de hele organisatie schaadt. Lees hier hoe je daarmee omgaat én wat je kunt doen om een dergelijke crisis te voorkomen. Voorkom reputatieschade na grensoverschrijdend gedrag

Lees verder

Reputatiesucces hangt af van Outside Denken

Wat is bepalend voor je reputatie? Dat zijn veel zaken, maar de twee die eruit springen zijn: 1. Hoe ga je om met je relaties? En 2: Hoe maatschappelijk relevant ben je? Dit is helaas nog niet gemeengoed. Veel organisaties denken nog vanuit hun veilige kokertje. Dit artikel van IVRM legt dat uit in een…

Lees verder

Nu ook koppeling met Mailchimp mogelijk

Vanaf mei 2019 is het mogelijk ook de prestaties van je e-mailnieuwsbrief te analyseren. Je kunt namelijk nu ook je MailChimp-account koppelen aan onze portal. Hiermee krijg je direct statistieken te zien van het aantal campagnes, e-mails verstuurd, lees- en klikpercentage etc. We raden je aan hiervan een widget te maken in het Eigen Rapport.…

Lees verder

Nieuwe bedrijfsnaam!

Dit jaar bestaat mijn bedrijf 10 jaar. Wat is er veel gebeurd en wat heb ik veel geleerd! Na tien jaar vind ik het ondernemerschap nog steeds boeiend. Elke dag de luxe en vrijheid om je eigen pad te bewandelen. Ik hou ervan met open vizier naar de wereld te kijken en daarin keuzes te…

Lees verder

Leermoment: Bij een issue ga je niet met modder smijten

Bij een issue ga je niet met modder gooien. Je valt je team niet af, maar gaat op zoek naar de oorzaak. Dát is reputatiemanagement. Hier een mooi voorbeeld van Red Bull Racing.

Lees verder