Skip to content

Tel: 06-12 40 30 78 - Mail: ge@bouma-webinzicht.nl

Tel: 06-12 40 30 78
Mail: ge@bouma-webinzicht.nl
Login

Logo

Nieuwe bedrijfsnaam!

Dit jaar bestaat mijn bedrijf 10 jaar. Wat is er veel gebeurd en wat heb ik veel geleerd! Na tien jaar vind ik het ondernemerschap nog steeds boeiend. Elke dag de luxe en vrijheid om je eigen pad te bewandelen. Ik hou ervan met open vizier naar de wereld te kijken en daarin keuzes te maken. Iedere keer weer met die prangende vraag: wat kan ik toevoegen om het leven van anderen wat makkelijker te maken?

In 2009 ben ik begonnen als Bouma Webteksten. Dat is in 2012 Bouma Webinzicht geworden. En nu is het 2019. Met gepaste trots presenteer ik: Bouma Webinzicht. Eens in de zoveel tijd moet je jezelf even resetten. Tijden veranderen en zelf verander je ook. Mijn vader zei het al: “Onderzoek alle dingen en behoud het goede”.

In 2009 begon ik met het (her)schrijven van webteksten, omdat ik vaak lange onbegrijpelijke webteksten zag met jargon en zonder zoekwoorden. In 2012 ben ik overgestapt op webmonitoring. Ik zag hoe belangrijk het is om in de gaten te houden wat er over jou op internet geschreven wordt. Voor je het weet heb je een slechte naam en dat is vaak moeilijk te herstellen. Je moet klagers (maar ook ambassadeurs!) in beeld hebben om daar goed op te kunnen reageren.

Dankzij mooie software verzamel ik alle nieuwsberichten, waarin mijn klanten genoemd worden. Dat gaat op basis van zoekwoorden. Bijvoorbeeld op bedrijfsnaam, projectnaam of de naam van een bestuurder. De klant is meteen op de hoogte van ieder bericht dat er op social media, blogs, sites etc. over hem verschijnt. Het gaat goed en ik heb een mooie groep klanten opgebouwd.

Waarom dan Bouma Webinzicht?

Omdat wij inzichten bieden voor jouw bedrijfs- en contentstrategie.

Dat doen we door naast extern nieuws ook intern nieuws te verzamelen. Voor dat interne nieuws komen we langs. We plannen het in en monitoren het. Ik merkte dat veel bedrijven vaak wel intern nieuws hebben, maar dat niet wereldkundig maken. Ze hebben een prachtig bedrijf, maar vinden iets doodgewoon. Of ze nemen er de tijd niet voor om er een nieuwsbericht van te maken, vinden het schrijven niet leuk of hebben de tools niet.

Daarnaast kunnen we het externe nieuws nu nog specifieker monitoren. Zo kunnen we speciale websites meenemen die vaak actueel nieuws posten. Bijvoorbeeld van brancheorganisaties of de politiek. Nieuws waar je direct wat aan hebt!

Gratis proefabonnement

Heb je vragen, bel of mail gerust. Het is altijd mogelijk om twee weken een gratis en vrijblijvend proefabonnement te nemen.

Gé Bouma, tel. 06 – 12 40 30 78.

Scroll To Top